Makine Mühendisliği | Mechanical Engineering
Duyurular
 
*
Hoşgeldiniz, Ziyaretçi.Lütfen giriş yapın veya kayıt olun.
E-posta adresinize aktivasyon iletisi gelmediyse lütfen buraya tıklayın.
Kasım 17, 2018, 07:21:02 ÖS


Kullanıcı adınızı, parolanızı ve aktif kalma süresini giriniz


Sayfa: [1]   Aşağı git
  Yazdır  
Gönderen Konu: Lanet mi tesadüf mü?  (Okunma Sayısı 33161 defa)
0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.
mchncl
binbaşı
*****

Paylaşım Puanı: 48
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 407


No PaiN No GaiN !!!


« : Temmuz 24, 2006, 01:39:14 ÖÖ »

İtalyan Alpleri'nde bulunan 5 bin 300 yıllık "Buzadam Ötzi"nin mumyasıyla temas eden bir kişi daha öldü
 
1991 yılında Avusturya-İtalya sınırındaki buzuldan çıkarılıp, bir müzeye taşınan Ötzi'nin son kurbanı bir arkeolog oldu. Ötzi'nin İtalya'da yapılan otopsisinde yer alan Tom Loy(63), önceki gece evinde ölü bulundu. Loy'un bir kan hastalığı yüzünden öldüğüne inanılsa da gerçek ölüm nedeni belirlenemedi. Esrarengiz ölüm "mezarından taşınan buzadam sorumlulardan intikam alıyor" inanışını güçlendirdi.

Yakınındakiler ölüyor
Rainer Henn, Ötzi hakkında düzenlenen konferansa giderken öldü.

Dağdan indirilmesinde görev yapan Kurt Firtz, Alplerde çığ altında kaldı.

Ötzi'yi görüntüleyen ilk gazeteci Rainer Hoelz beyin tümöründen öldü.

Ötzi'yi 14 yıl boyunca inceleyen Konrad Spindler MS hastalığından hayatını kaybetti.

Ötzi'yi bulan dağcı Helmut Simon, Alpler'de 200 metrelik yükseklikten düşüp öldü.

Simon'un cesedini almaya giden ekibin lideri Dieter Warneceker kalp krizi geçirdi.
Kayıtlı

Eğer bir yerde küçük insanların gölgeleri büyük görünüyorsa orda güneş batıyor demektir.
Yusuf
albay
*******

Paylaşım Puanı: 203
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 904


:)??¿¿¿¿??(:


« Yanıtla #1 : Kasım 17, 2006, 04:42:27 ÖÖ »

seni yorumsuz bırakmışlar Smiley sağol ilginç bişi
Kayıtlı

HADE  EYVALLAH
ayse
tuğgeneral
********

Paylaşım Puanı: 608
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bayan
Mesaj Sayısı: 1207


sefertasi.....


« Yanıtla #2 : Mayıs 08, 2007, 06:47:44 ÖÖ »

lanet desek lanet değil tesadüf desek hiç değil. Allahın işine karışmayalımdayım ben ....
Kayıtlı

17 ağustos'ta toprak olan nice insan evladının annelerine hitaben;
ölmek ne garip şey anne  artık duvarları kanatırcasına tırnağımla  şaşkın umutlu şiirler yazamayacağım  mutlak bir inançla gözlerimi tavana çakamayacağım  baba olamayacağım örneğin  toprak olmak ne garip şey anne
nevzat çelik



ozzy
asteğmen
*

Paylaşım Puanı: 21
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 89


Seçici Geçirgen


« Yanıtla #3 : Mayıs 08, 2007, 08:51:16 ÖS »

ehueheue mumya geri döndü ((:
Tabi ki tesadüf ((:
Kayıtlı

matematik dersi

3 kuruşluk birine 5 kuruşluk değer verirsen seni 2 kuruşa satar

61>34
mertuk
asteğmen
*

Paylaşım Puanı: 5
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 83


<img src=


« Yanıtla #4 : Mayıs 31, 2007, 08:57:46 ÖS »

ne tesadüf ne lanet sadece hayatın doğal akışı  Cry sonuçta her canlı bir gün ölümü tadacaktır bu buz adamla temasta olanlara da olan budur. sonuçta bu buz adam bulunalı 10larca yıl olmuş bu sürede insanların MS kalp krizi Tümör gibi gayet yaygın sebeplerle ve sürenin uzunluğuda gözönüne alınırsa ölmeleri istatistiksel olarak gayet normal  Wink bence korkacak bişi yok  Afro bunu ispat için buz adamla temasa geçmeye hazırım  Grin tam Türk işi radyasyon olmadığını ispat için çay iç, lanet olmadığını ispat için buz adamla kanki ol  Cheesy
Kayıtlı
Kayra
tuğgeneral
********

Paylaşım Puanı: 84
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 1008



« Yanıtla #5 : Haziran 03, 2007, 03:50:48 ÖS »

ne tesadüf ne lanet sadece hayatın doğal akışı  Cry sonuçta her canlı bir gün ölümü tadacaktır bu buz adamla temasta olanlara da olan budur. sonuçta bu buz adam bulunalı 10larca yıl olmuş bu sürede insanların MS kalp krizi Tümör gibi gayet yaygın sebeplerle ve sürenin uzunluğuda gözönüne alınırsa ölmeleri istatistiksel olarak gayet normal  Wink bence korkacak bişi yok  Afro bunu ispat için buz adamla temasa geçmeye hazırım  Grin tam Türk işi radyasyon olmadığını ispat için çay iç, lanet olmadığını ispat için buz adamla kanki ol  Cheesy


Bence de tesadüf üzerinden o kadar zaman geçmiş adamlar haliyle ölebilir. Ecelleri gelmiştir ya, böyle lanet falan mantıklı şeyler değil...
Kayıtlı
onalyokus
asteğmen
*

Paylaşım Puanı: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 1


« Yanıtla #6 : Mart 01, 2012, 12:53:01 ÖS »

ne tesadüf ne lanet sadece hayatın doğal akışı  Cry sonuçta her canlı bir gün ölümü tadacaktır bu buz adamla temasta olanlara da olan budur. sonuçta bu buz adam bulunalı 10larca yıl olmuş bu sürede insanların MS kalp krizi Tümör gibi gayet yaygın sebeplerle ve sürenin uzunluğuda gözönüne alınırsa ölmeleri istatistiksel olarak gayet normal  Wink bence korkacak bişi yok  Afro bunu ispat için buz adamla temasa geçmeye hazırım  Grin tam Türk işi radyasyon olmadığını ispat için çay iç, lanet olmadığını ispat için buz adamla kanki ol  Cheesy


yaniiiii
Kayıtlı
hummell
asteğmen
*

Paylaşım Puanı: 0
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 5



« Yanıtla #7 : Temmuz 19, 2014, 10:43:20 ÖS »

ölüm makinası
Kayıtlı
sinyor
asteğmen
*

Paylaşım Puanı: 8
Çevrimdışı Çevrimdışı

Cinsiyet: Bay
Mesaj Sayısı: 40



« Yanıtla #8 : Temmuz 22, 2014, 05:02:08 ÖS »

"Loy'un bir kan hastalığı yüzünden öldüğüne inanılsa da gerçek ölüm nedeni belirlenemedi" tam gizem, propaganda, demagoji kalıplı cümle standart Cheesy ne yani otopsiyi yapan doktor çıkıp "kan hastalığı yüzünden öldüğüne inanıyorum ama gerçek ölüm nedenini belirleyemedim." mi demiş? Smiley hep zaten lanetler vs.ler hayatın doğal akışındaki normal olayları abarta abarta gündeme gelir. ölüm gibi. biri de çıkıp dese ya " vay efendim şu lahite dokundu yaklaştı vs oldu da ölümsüz oldu ve ya 200 yaşına kadar yaşadı." Cheesy
Kayıtlı
Volkan YILDIZ
yarbay
******

Paylaşım Puanı: 459
Çevrimdışı Çevrimdışı

Mesaj Sayısı: 644


Mühendisliğe yakışır bilgin ve kişiliğin olsun.


Site
« Yanıtla #9 : Temmuz 23, 2014, 01:29:55 ÖS »

Ders çalışın gençler ders Cheesy
« Son Düzenleme: Temmuz 23, 2014, 01:30:25 ÖS Gönderen: Volkan YILDIZ » Kayıtlı

Türkiyenin en büyük "Mühendislik Forumuna" hoşgeldiniz.
Sayfa: [1]   Yukarı git
  Yazdır  
 
Gitmek istediğiniz yer:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2015, Simple Machines
Bu Sayfa 1.151 Saniyede 24 Sorgu ile Oluşturuldu (Pretty URLs adds 0.045s, 3q)